Інформація щодо діяльності та вагомих досягнень Звенигородської ДЮСШ у Всеукраїнських та міжнародних змаганнях в 2016 році
Звенигородська ДЮСШ - позашкільний навчальний заклад районної комунальної власності, що фінансується через відділ освіти Звенигородської райдержадміністрації.
Кількість відділень з видів спорту і штатних тренерів:
- Баскетбол -1
- Легка атлетика - 1
- Вільна боротьба - 1
- Футбол - 2
Витрати на навчально -тренувальну роботу і кількість учнів по роках:
2013-1,5тис.грн. 411осіб
2014-2,0 416
2015-5,0 310
2016- 275
Досягнення вихованців відділень ДЮСШ:
Обласна спартакіада школярів
2013 2014 2015 2016
Баскетбол дівчата III II II І
юнаки III II IV IV
Легка атлетика: вихованці тренера Козюри В.В. в обласних та державних змаганнях виборюють найвищі місця. Черкасенко Андрій і Драч Павло стали членами збірної України і переможцями міжнародних змаганнях з легкої атлетики .Драч Павло в складі збірної Ураїни був учасником чемпіонату світу.
Високі досягнення демонструють учні відділення в нинішньому сезоні Так,чемпіонами України стали Назаров Владислав,Павленко Наталя,Дядя
Діана, при цьому Назаров Владислав показав кращий результат сезону в Україні стрибках у довжину. В складі збірної команди області Демченко В., Назаров В.,Дядя Д. вибороли перше загальнокомандне місце серед школярів України. А в обласних змаганнях наші легкоатлети 63 рази піднімались на п!ядестал пошани.
Вільна боротьба: вихованці тренера Михаїла О.П. в чемпіонаті області зайняли два других, два третіх місця а у відкритій першості області посіли перше, два других, два третіх і п'яте місце. В державних змаганнях Солопов О. та Михаїл М. вибороли п'яті місця.
Футбол : на відділенні відбулася зміна поколінь, молоді тренери Халупа Л.Ю. та Слинько Р.В. майже щотижня проводять матчеві зустрічі, беруть участь в численних турнірах з міні-футболу і часто стають переможцями.
Аналізуючи роботу відділень ДЮСШ, варто звернути увагу на вкрай обмежене фінансування навчально-тренувальної роботи з районного бюджету, тому досягнення вихованців школи ґрунтуються більше на самовідданій праці тренерсько-викладацького складу та допомозі батьків.
Адже специфіка спортивної школи передбачає участь в широкій мережі змагань та утримання у належному стані спортивної бази та обладнання. Якраз цей фактор є найслабшою ланкою в роботі спортивних шкіл нашої держави.