Панорамне заняття вчителів 2 класів
30 березня 2016 року у районному методичному кабінеті відділу освіти Звенигородської РДА відбулося панорамне заняття вчителів 2 класів на тему «Організація та вдосконалення навчально – виховного процесу в 2 класі з метою всебічного розвитку молодшого школяра».
У вступній частині Красуцька Л.Л., методист з початкової освіти, висвітлила проблему щодо планування роботи педагога над індивідуальною методичною проблемою та його самоосвітньою діяльністю для реалізації вимог Державного стандарту початкової загальної освіти по формуванню ключових та предметних компетентностей у молодших школярів на уроках в 2 класі.
На панорамному занятті запропоновані знахідки педагогів, дидактичні ігри, які використовуються на уроках. При проведенні група присутніх учителів перетворилася на учнів – другокласників. Досвід роботи презентували:
1. Уміння розв’язувати задачі – ключ до розвитку мислення. Демченко Світлана Валеріївна, керівник РМО, вчитель Звенигородської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4.
2. Вдосконалення навиків читання молодших школярів. Літературна гра «Поетичне лото». Скрипник Людмила Василівна, учитель Тарасівської ЗОШ І-ІІ ступенів.
3. Оптимальне поєднанання ігрової та навчальної діяльності на уроках початкових класах. Математична гра «Листоноша». Комаренко Наталія Вікторівна, учитель Озірянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
4. Поєднанання ігрової та навчальної діяльності на уроках початкових класах. Мовна гра «Зачароване слово». Шульга Раїсв Вікторівна, учитель Моринського НВК І-ІІІ ступенів.
5. Розвиток логічного мислення. Математична гра. Недбайло Богдан Сергійович, учитель Кобиляцького НВК І-ІІ ступенів.
6. Технології виховання успішної особистості: виховання інтелектуальної культури, виховання етичної культури, виховання національної свідомості засобами фольклорних ігор, формування ключової компетентності «Вміння вчитися». Лещенко Валентина Василівна, учитель Чижівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Після закінчення занять присутні провели обговорення, підвели підсумки “заняття-панорами”, обмінюються думками та виробили рекомендації.
- Впроваджувати Державний стандарт початкової загальної освіти, який побудований на компетентнісному та особистісно зорієнтованому підході до навчально-виховного процесу.
- Формувати ключові та предметні компетентності на уроках у молодших школярів.
- Учителю планувати роботу над індивідуальною методичною проблемою та займатися самоосвітою вчителя.
- Методично правильно розв’язувати задачі.
- Формувати читацькі навички в учнів 2 класів.
- Оптимально поєднувати ігрову та навчальну діяльності на уроках початкових класах та систематично проводити літературні, мовні, математичні ігри.
- Розвивати логічне мислення.
8. Впроваджувати технології виховання успішної особистості.
- Дослідити як формується особистість молодшого школяра в шкільному колективі та забезпечити єдність навчання і виховання в школі та сім'ї.
- Проводити заходи по національно - патріотичному вихованню школярів початкових класів.