Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Панорамне заняття вчителів 2 класів

30 бер. 2016
30 березня 2016 року у районному методичному кабінеті відділу освіти Звенигородської РДА відбулося панорамне заняття вчителів 2 класів на тему «Організація та вдосконалення навчально – виховного процесу в 2 класі з метою всебічного розвитку молодшого школяра»

30 березня 2016 року у районному методичному кабінеті відділу освіти Звенигородської РДА відбулося панорамне заняття вчителів 2 класів  на тему «Організація та вдосконалення навчально – виховного процесу в 2 класі з метою всебічного розвитку молодшого школяра».

У вступній частині Красуцька Л.Л., методист з початкової освіти, висвітлила проблему щодо планування роботи педагога над індивідуальною методичною проблемою та його самоосвітньою діяльністю для реалізації вимог Державного стандарту початкової загальної освіти по формуванню ключових та предметних компетентностей у молодших школярів на уроках в 2 класі.

На панорамно­му занятті запропоновані знахідки педагогів, дидактичні ігри, які використовуються на уроках. При проведенні група присутніх учителів перетво­рилася на учнів – другокласників. Досвід роботи презентували:

1. Уміння розв’язувати задачі – ключ до розвитку мислення. Демченко Світлана Валеріївна, керівник РМО, вчитель Звенигородської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4.

2. Вдосконалення навиків читання молодших школярів. Літературна гра «Поетичне лото». Скрипник Людмила Василівна, учитель  Тарасівської ЗОШ І-ІІ ступенів.

3. Оптимальне поєднанання ігрової та навчальної діяльності на уроках початкових класах. Математична гра «Листоноша». Комаренко Наталія Вікторівна, учитель  Озірянської ЗОШ І-ІІ ступенів.

4. Поєднанання ігрової та навчальної діяльності на уроках початкових класах. Мовна гра «Зачароване слово». Шульга Раїсв Вікторівна, учитель Моринського НВК І-ІІІ ступенів.

5. Розвиток логічного мислення. Математична гра. Недбайло Богдан Сергійович, учитель Кобиляцького НВК І-ІІ ступенів.

6. Технології виховання успішної особистості: виховання інтелектуальної культури, виховання етичної культури, виховання національної свідомості засобами фольклорних ігор, формування ключової компетентності «Вміння вчитися». Лещенко Валентина Василівна, учитель  Чижівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Після закінчення занять присутні провели обговорення, підвели підсумки “заняття-панорами”, обмінюються думками та виробили рекомендації.  

  1. Впроваджувати Державний стандарт початкової загальної освіти, який побудований на компетентнісному та особистісно зорієнтованому підході до навчально-виховного процесу.
  2. Формувати ключові та предметні компетентності на уроках у молодших школярів.
  3. Учителю планувати роботу над індивідуальною методичною проблемою та займатися самоосвітою вчителя.
  4. Методично правильно розв’язувати задачі.
  5. Формувати читацькі навички в учнів 2 класів.
  6. Оптимально поєднувати ігрову та навчальну діяльності на уроках початкових класах та систематично проводити літературні, мовні, математичні ігри.
  7. Розвивати логічне мислення.

8.       Впроваджувати технології виховання успішної особистості.

  1. Дослідити як формується особистість молодшого школяра в шкільному колективі та забезпечити єдність навчання і виховання в школі та сім'ї. 
  2. Проводити заходи по національно - патріотичному вихованню школярів початкових класів.