Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи

31 бер. 2017
31 березня 2017 року у Чижівський загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Звенигородської районної ради відбувся семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему «Інноваційні форми організації методичної роботи в навчальному закладі як засіб підвищення професійної компетентності педагогічних працівників»

31 березня 2017 року у Чижівський загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Звенигородської районної ради відбувся семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему «Інноваційні форми організації методичної роботи в навчальному закладі як засіб підвищення професійної компетентності педагогічних працівників».

         Учасники семінару переглянули візитівку навчального закладу підготовлену учнями; директор школи Дмитренко Петро Іванович презентував діяльність Чижівської ЗОШ І-ІІІ ступенів зі створення оптимальних умов для підвищення результативності навчально-виховного процесу та розвитку творчої особистості вчителя й учня. У ході проведення методичного калейдоскопу заступник директора з навчально-виховної роботи Петренко Марина Сергіївна ознайомила всіх присутніх з інноваційними формами роботи шкільних методичних структур; було переглянуто фрагменти інтерактивних форм проведення засідань шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів та класних керівників.

         Завідувач районного методичного кабінету Кульбаченко Ольга Вікторівна презентувала інноваційну технологію науково-методичного супроводу професійно-особистісного розвитку вчителя – педагогічний коучинг.

         Насамкінець семінару Марина Сергіївна ознайомила заступників директорів з навчально-виховної роботи з інноваційною системою проектного управління освітнім процесом для загальноосвітніх навчальних закладів на основі якої АПНУ розроблено інтернет-сервіс (хмарну комп’ютерну програму) «Універсал-online»).

         Семінар мав як навчальне так і практичне значення, бо кожен його учасник збагатився певним практичним досвідом, який зможе використати у своєму освітньому закладі.