Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Методичне об’єднання вчителів художньої культури

6 лют. 2017
06 лютого 2017 року у райметодкабінеті відбулося засідання методичного об’єднання вчителів художньої культури Звенигородського району на тему: «Узагальнюючі уроки художньої культури в 10 класі»

06 лютого 2017 року у райметодкабінеті відбулося засідання методичного об’єднання вчителів художньої культури Звенигородського району на тему:  «Узагальнюючі уроки художньої культури в 10 класі».

У формі проведення  круглого столу було обговорено створення тестових завдань з  художньої культури для учнів 10 класу. Зокрема,

  1. Урок узагальнення і систематизації знань з  художньої культури. Розробка тестових завдань. Узагальнюючий урок художньої культури в 10 класі. Король Тетяна Михайлівна, учитель Козацької ЗОШ І-ІІІ ступенів.
  2. Розробка тестових завдань. Розділ І. Художня культура України від найдавніших часів до кінця  XVІ століття.  Добровольська Оксана Анатоліївна, учитель Вільховецького НВК.
  3. Розробка тестових завдань. Розділ ІІ. Художня культура України XVІІ-XVІІІ століття. Носацька Василина Дмитрівна, учитель Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка.
  4. Розробка тестових завдань. Розділ ІІІ. Художня культура України XІX століття. Прісич Наталія Михайлівна, учитель Шевченківської спеціалізованої школи -інтернату.
  5. Розробка тестових завдань. Розділ ІV. Художня культура України XX століття. Павлов Віктор Анатолійович, Шевченківський НВК

Учителів художньої культури отримали рекомендації;

  1. Здійснювати узагальнення знань учнів з кожного розділу художньої культури  на  певному етапі уроку шляхом тестових завдань, самостійних та

     практичних робіт.

  1. Як окремий урок узагальнення знань учнів проводити в кінці вивчення

     курсу «Художня культура. 10 клас»

  1. При складанні тестових різнорівневих завдань для  узагальнення знань

     учнів з певного розділу дотримуватись принципів та рекомендацій

    щодо складання таких завдань.

4. Здійснювати обмін досвідом роботи, створивши методичну скарбничку

    вчителя «Форми та методи роботи на уроках художньої культури».