Школа як осередок розвитку громади
З метою ознайомлення керівників загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ ступенів з досвідом роботи Хлипнівської ЗОШ І-ІІ ступенів Звенигородського району щодо упровадження моделі громадсько-активної школи 25 листопада 2015 року відділом освіти та районним методичним кабінетом було проведено семінар-практикум з теми: «Школа як осередок розвитку громади».
Начальник відділу освіти райдержадміністрації Кочерга Л.А. відзначила важливість співпраці школи з громадою; завідувач районного методичного кабінету Кульбаченко О.В. ознайомила присутніх зі станом реалізації Програми «Школа як осередок розвитку громади» в Україні, в районі та акцентувала увагу на практичній значимості використання моделі громадсько-активної школи як інноваційної моделі навчального закладу; директор Хлипнівськогої ЗОШ І-ІІ ступенів Галузінська Т.О. у доповіді-презентації ознайомила присутніх з досвідом роботи школи «Школа як осередок розвитку громади» та провела зі своїми колегами «Методичну мозаїку з теми «Навчальний заклад, як осередок розвитку громади».
Жвавий інтерес та зацікавленість викликали у присутніх виступи: сільського голови с.Хлипнівки Дубіцького П.Я. «Школа для громади, громада для школи», голови батьківського комітету Хлипнівської ЗОШ І-ІІ ступенів Поштового В.О. «Дитину виховує громада».
Цікавою та змістовною була презентація роботи з питань національно-патріотичного виховання школярів педагогом-організатором Жежерун Н.Г., яка зупинилася на особливостях волонтерства у рамках громадської-активної школи.
Практичний блок семінару був присвячений організації навчально-виховного процесу громадсько-активної школи. Свої уроки презентували учитель початкових класів Ложнік А.В., учитель англійської мови Шляхетно Н.П., учитель трудового навчання Снісаренко С.І.
Найбільшу увагу усіх присутніх привернув виховний захід «Україна – це ми» у якому взяли участь школярі, учителі, працівники сільського Будинку культури.
Підводячи підсумки роботи семінару-практикуму учасники висловили свої враження, побажання та отримали рекомендації щодо роботи громадсько-активних шкіл.