Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Щодо організації дистанційного навчання під час карантину

17 бер. 2020
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», листа МОН України від 11.03.2020 №1/9-154, відповідно до рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Черкаської ОДА (протокол №5 від 11 березня 2020 року) та з метою дотримання вимог щодо профілактики коронавірусної інфекції з 12 березня до 3 квітня 2020 року в Україні запроваджено карантин. КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» пропонує рекомендації щодо організації дистанційного навчання під час карантину.

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», листа МОН України від 11.03.2020 №1/9-154, відповідно до рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Черкаської ОДА (протокол №5 від 11 березня 2020 року) та з метою дотримання вимог щодо профілактики коронавірусної інфекції з 12 березня до 3 квітня 2020 року в Україні запроваджено карантин. КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» пропонує рекомендації щодо організації дистанційного навчання під час карантину.

Заклади освіти можуть забезпечувати виконання навчальних планів освітніх програм, використовуючи різні форми дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу:

-     соціальні мережі (Facebook, Google+ (при підключені закладу освіти до G Suite for Education) - створюється окрема група (коло, спільнота), на якій учитель розміщує завдання та посилання на навчальні матеріали;

-     сайти, блоги закладів освіти та педагогічних працівників;

-     тематичні форуми та чати;

-     хмарні сервіси Google Клас та Microsoft Клас;

-     online спілкування (Skype, Viber, WhatsApp, Google Hangouts, GoogleTalk);

-     електронне листуваннянадсилання листів (у визначений час), що містять матеріали (тексти, презентації, посилання на відео), завдання до них та терміни їх виконання.

Педагогічні працівники можуть використовувати різні сервіси для створення завдань та перевірки навчальних досягнення учнів:

-     відеоуроки (з використанням YouTube, oCam Screen Recorder, webinar.ua);

-     програми для тестування (Classtime, Kahoot, Mentimeter, тести на відео Edpuzzle, QR-опитувальник Plickers, робочий бланк Wizer.me);

-     розробка інтерактивних дидактичних вправ засобами LearningApps.org;

-     хмара тегів Wordart;

-     карти знань popplet;

-     інтерактивні дошки google jamboard, linoit, padlet.

Пропонуємо для організації дистанційного навчання використовувати матеріали колекції цифрових ресурсів, яка розміщена Черкаському освітнього порталі http://bit.ly/39IyEas.

Рекомендації щодо використання електронних освітніх ресурсів з різних навчальних предметів для учнів та вчителів області розміщені за посиланням http://bit.ly/2vYGLAQ

Для педагогів та керівників закладів освіти області працівниками комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» 16 березня 2020 року о 14.00 буде проведено вебінар «Методика організації дистанційного навчання». Зареєструватись на вебінар можна за посиланням http://webinar.ua/catalog/adcoipopp/events/3609

Відеозапис вебінару буде розміщено на порталі комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».

 

 

 

 

 

Ректор                                                               Наталія ЧЕПУРНА