Формуванню естетичних цінностей учнів на уроках мистецтва
2 березня 2020 року у Звенигородському районному методичному кабінеті відбувся семінар учителів мистецтва 8-11 класів Звенигородського району та Водяницької ОТГ. Красуцька Любов Леонідівна, методист райметодкабінету, розпочала засідання районного методичного об’єднання вчителів мистецтва, яке пройшло у формі круглого столу, наголосила на ролі мистецтва в освітньому процесі, ознайомила з планом проведення.
Педагоги обмінялися досвідом роботи по формуванню естетичних цінностей учнів на уроках мистецтва та створили методичну скарбничку на допомогу вчителю при викладанні уроків мистецтва у 8-11 класах. Король Тетяна Михайлівна, учитель інтегрованого курсу «Мистецтво» Козацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Звенигородської районної ради презентувала «Особливості викладання мистецтва у школі» та використання рекомендованого матеріалу КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР».
Поліщук Валентина Анатоліївна, учитель інтегрованого курсу «Мистецтво» Рижанівського НВК І-ІІІ ступенів Звенигородської районної ради, розповіла про «Мистецтво як засіб естетичного виховання школярів».
З практичними вправами на уроках мистецтва познайомили Шевченко Віра Петрівна, учитель інтегрованого курсу «Мистецтво» Тарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Звенигородської районної ради, та
Яровий Юрій Юрійович, учитель інтегрованого курсу «Мистецтво» Озірянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Звенигородської районної ради.
Під час практичної частини семінару досвідом своєї роботи поділилися Шелудякова Любов Василівна, учитель інтегрованого курсу «Мистецтво» Моринського НВК Звенигородської районної ради «Вокальні вправи, музично-ритмічні вправи як засоби формування естетичних цінностей» та Сауляк Інна Володимирівна, учитель інтегрованого курсу «Мистецтво» Звенигородської загальноосвітньої школи - інтернату І-ІІІ ступенів - спортивного ліцею Звенигородської районної ради «Естетичне виховання творчої особистості засобами мистецтва».
Учителям надано методичну допомогу щодо організації сучасного уроку мистецтва, показано методи і прийоми мотивації учнів до вивчення предмета, ознайомлено з досвідом роботи вчителів предметів художньо – естетичного циклу, залучивши їх до активної творчої діяльності.