Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти в умовах НУШ

25 жовт. 2019
25 жовтня 2019 року у Звенигородській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів №5 відбулася зустріч вчителів 1 класів, методистів, вихователів старших груп дошкільних навчальних закладів міста Звенигородки на черговому засіданні школи наступності початкової та дошкільної освіти Звенигородського району на тему «Формування ключових компетентностей першокласників Нової української школи».

25 жовтня 2019 року у Звенигородській загальноосвітній школі  І-ІІ ступенів  №5 відбулася зустріч вчителів 1 класів, методистів, вихователів старших груп дошкільних навчальних закладів міста Звенигородки на черговому засіданні школи наступності початкової та дошкільної освіти Звенигородського району на тему «Формування ключових компетентностей першокласників Нової української школи».

Гостей зустріли учні 1-их та 5-их класів. Директор школи Пакош Тетяна Панасівна акцентувала увагу гостей на актуальності розвитку творчої особистості учнів засобами мистецької діяльності та вчителів початкових класів в умовах НУШ. Про забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти в умовах  НУШ розповіла Красуцька Любов Леонідівна, методист районного методичного кабінету. Лаврінченко Людмила Анатоліївна, вчитель початкових класів Звенигородської загальноосвітньої  школи  І-ІІ ступенів  №5, показала з першокласниками проведення ранкових зустрічей відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту початкової освіти. На демонстраційному уроці «Я досліджую світ» у 1 класі тематичного тижня «Світ гри» по темі «Які бувають ігри? Чому я люблю бавитися в різні ігри?» забезпечувала формування ключових компетентностей першокласників, уміння працювати в команді. Присутні ознайомилися з освітнім середовищем у початкових класах, виготовленими лепбуками.

З великим задоволенням педагоги відвідали виставку дитячих робіт учнів початкових класів «Осіння фантазія» і оцінили осінні поробки, «Вернісаж» творчості учнів 3 класу до казки «Рукавичка», виконаний у різних техніках декоративно-прикладного мистецтва (живопис, графіка, торцювання, ліплення), вчителя Ткаченко Галина Миколаївни, та персональні роботи учнів з особливими потребами.

Під час проведення інтерактивної вправи «Мікрофон» були підведені підсумки та вироблені рекомендації:

1. Освітній процес у перших класах проводити відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту початкової освіти.

2. Продовжити співпрацю вчителів початкових класів, методистів, вихователів старших груп дошкільних навчальних закладів та забезпечувати наступність дошкільної та початкової освіти в умовах  НУШ.

3. Формувати ключові компетентності першокласників Нової української школи, дотримуватися проведення тематичних тижнів, ранкових зустрічей.

4.  Розвивати творчі здібності дошкільників та учнів перших класів.

 

                 Л.Л. Красуцька, методист