Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

STOP БУЛІНГ

20 вер. 2019
З метою попередження жорстокості серед молоді, профілактики злочинів та правопорушень в учнівському середовищі в Звенигородській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів № 5 був проведений Тиждень з протидії булінгу та інформаційно-профілактичні заходи для учнів на тему «STOP БУЛІНГ» , обговорено шляхи попередження жорстокого поводження з дітьми.

Сьогодні серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми один до одного.

Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг. Тому з метою попередження жорстокості серед молоді, профілактики злочинів та правопорушень в учнівському середовищі  в Звенигородській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів № 5 був проведений Тиждень з протидії булінгу та інформаційно-профілактичні заходи для учнів на тему «STOP БУЛІНГ» , обговорено шляхи попередження жорстокого поводження з дітьми.

Метою заходів було  ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.

         Тиждень розпочали з лінійки «Вся правда про булінг», на якій ознайомили учнів з поняттям, формами та ознаками булінгу.

У вівторок учні 7-9 класів взяли участь в анкетуванні «Насильство та його прояви в учнівському середовищі», учні 1-4 класів намалювали малюнки на тему «Я вмію дружити», а 5-7 класи підготували плакати «STOP БУЛІНГ».

З учнями початкових класів у середу провели годину спілкування «Вчимося жити добрими людьми», а з учнями середніх класів інформаційну годину «Кібербулінг та засоби його подолання».

У четвер діти переглянули відеоролики «Насильство в школі: міф чи реальність».

З учнями 5-9 класу  в кінці тижня було проведено тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», метою якого було ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнала насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.

Також  в школу були запрошені працівники служби правової допомоги,   які зустрілися з учнями початкових та старших класів,  ознайомили учнів з поняттям, формами та ознаками булінгу та  роздали інформаційні буклети .