Як зробити урок історії цікавим
11 січня в Звенигородській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №3 відбулося чергове засідання районного методичного об’єднання вчителів історії та правознавства на тему «Як зробити урок історії цікавим». Педагоги району презентували колегам свій досвід, поділились методичними родзинками, які використовують в щоденній роботі.
Зокрема, вчитель історії Княжицького НВК Кодола М.В. запропонував присутнім вправу «Продовж пісню», яку він використовує на уроках в 10 класі під час вивчення теми «Українська революція 1917-1921 р.р.» Учням потрібно не лише продовжити слова пісні, наспіваної вчителем, а й вказати, прихильники якої політичної сили її виконували.
Вчитель історії і географії Княжицького НВК Кодола Н.І. поділилась досвідом роботи в 5-6 класах з використанням вправ «Літачок», «Нанизати намистинку», спрямованих на розвиток пам’яті, вмінь формувати запитання, закріплення вивченого на уроці.
Вчитель Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Калюжний С.І. провів з присутніми вправи з використанням Q-кодів на уроках історії, а методист РМК відділу освіти Неумитий В.М. – вправи з використанням Хмар слів, Q-кодів, сервісів Classtime, LearningApps, Віртуальної реконструкція стародавнього Риму.
В ході роботи методоб’єднання вчитель історії і права Вільхівецького НВК Золотар О.Л. ознайомила присутніх з правилами настільної гри «УПА відповідь нескореного народу». По одному екземпляру гри отримали заклади освіти І-ІІІ ступенів м.Звенигородка, а настільну гру «Українська революція 1917-1921 р.р.», придбану за кошти відділу освіти Звенигородської РДА, отримали всі заклади освіти І-ІІІ ступенів Звенигородського району.
З великою цікавістю сприйняли присутні досвід вчителя Неморожської загальноосвітньої школи Борозенової І.А. щодо роботи з картинами, як історичним джерелом, та пограли в запропонований вчителем квест з історії стародавнього світу, 6 кл.
Впродовж роботи методичного об’єднання вчителі розгадували кросворди, запропоновані вчителем історії і права Гудзівського НВК Рябоненком А.П., працювали з «Хмарами слів» вчителя Шевченківської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з поглибленим вивченням предметів гуманітарно-естетичного профілю Черкаської обласної ради Сорич І.В., знайомились з досвідом роботи вчителя Рижанівського НВК Лисяної Н.І.
На декілька годин, які тривала зустріч вчителів, вони повернулись в дитинство, з ентузіазмом працюючи над вирішенням поставлених колегами завдань і ще раз ствердились у своїй професійній майстерності, педагогічній винахідливості, бажанні творити разом з учнями.
Методист РМК Неумитий В.М.