Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Християнські цінності в Новій українській школі та роль батьків у педагогіці партнерства

12 вер. 2018
12.09.2018 року за ініціативи Громадської ради з питань співпраці з Церквами та релігійними організаціями при МОН України в приміщенні Міністерства освіти і науки України відбулося засідання круглого столу "Християнські цінності в Новій українській школі та роль батьків у педагогіці партнерства"

12.09.2018 року за ініціативи Громадської ради з питань співпраці з Церквами та релігійними організаціями при МОН України в приміщенні Міністерства освіти і науки України відбулося засідання круглого столу "Християнські цінності в Новій українській школі та роль батьків у педагогіці партнерства". В роботі круглого столу взяли участь:

  • голова Громадської ради – Марущенко Володимир Станіславович, народний депутат України V-VI скликань;
  • заступник голови Громадської ради – Решетніков Юрій Євгенович, голова Державного комітету України у справах національностей та релігій у 2009-2010 р.р., член Ради директорів Української асоціації релігійної свободи, кандидат філософських наук;
  • секретар Громадської ради – Сенчук Оксана Володимирівна, референт з питань освіти Української греко-католицької церкви.
  • головний спеціаліст Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України  – Євтушенко Раїса Іванівна;
  • доктор педагогічних наук, професор; керівник науково-дослідницької лабораторії християнської етики, психології та педагогіки Національного університету «Острозька академія»; Голова громадської організації «Всеукраїнська асоціація педагогів і психологів із духовно-морального виховання» – Жуковський Василь Миколайович;

А також делегації з різних регіонів України. В складі делегації від Черкаської області були і представники Звенигородщини – Неумитий В.М., методист РМК відділу освіти Звенигородської РДА та Шляхетко В.А., голова Асоціації педагогів-християн Черкаської області.

В ході засідання було обговорено питання:

  • набуття школярами пізнавальних компетенцій для духовного розвитку;
  • відповідальне батьківство і партнерські стосунки з учителями, роль школи в духовному вихованні;
  • моральні виклики у сучасному світі, формування моральної свідомості засобами курсів духовно-морального спрямування.

Серед прийнятих рішень головне – поглиблення співпраці між батьками і закладами освіти в сфері духовно-морального виховання учнів.