Уроки Доброти, Уроки Любові, Уроки Мудрості, Уроки Серця.
Відповідно до щорічної акції Міжнародного центру гуманної педагогіки пропонуємо протягом березня у закладах освіти провести Уроки Доброти, Уроки Любові, Уроки Мудрості, Уроки Серця.
У 2018 році визначено тему «Плекаймо родину!».
Лейтмотивом таких уроків можуть бути слова:
«Пізнай свій край… себе, Свій РІД, свій народ, свою землю – і ти побачиш шлях у життя. Шлях, на якому найповніше розкриються твої здібності. Ти даси йому продовження, вторувавши стежину, із тієї стежини вже рушили у життя твої нащадки. І також будеш ти».
Г. Сковорода
«Сім’я – це те первинне середовище, де людина повинна вчитися творити добро»
В.Сухомлинський
Найкращі сценарії уроків зі світлинами пропонуємо надіслати на електронну пошту: [email protected] для виставлення на сайті Школи Гуманної Педагогіки Черкаського освітянського порталу.
Стислу анотацію про уроки з фотографіями (в форматі jpg) для розміщення на сайті Всеукраїнської Асоціації Гуманної педагогіки http://www.gumanpedagog.org.ua надсилайте, будь ласка, за бажанням, на адресу: [email protected] Вікторії Бак (мова тексту – українська). Для розміщення на сайті Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки http://www.gumannajapedagogika.com надсилайте, будь ласка, на адресу [email protected] Ірині Олексєєнко (мова тексту – російська). Бажаємо успіху!
Рекомендації для проведення Уроку Доброти
Шановні колеги!
Хай Уроки Доброти стануть результатом нашої серйозної і глибокої роботи над самовихованням почуттів, думок і вчинків, а головною умовою їх проведення стане формування духовної спільності між учителем і учнями та плекання в учнів таких людських якостей, як чуйність, доброзичливість, правдивість, співчуття, чуйність, чистота ...
Урок Доброти може бути проведений як в системі програмних навчальних уроків (літератури, математики, біології, рідної мови, фізики), так і у вигляді спеціальних тематичних уроків, виховних та класних годин.
Конкретну тему та форму проведення уроку педагог може обирати самостійно, головне, щоб наші діти відчували родинне тепло та любов. Можливе залучення до проведення уроків батьків, дідусів та бабусь. Подаруємо собі та дітям свято родинних стосунків!
Готуючись до Уроку Доброти, дуже важливо нам, вчителям, пам'ятати, що головний метод виховання - це спосіб життя самого вихователя, вчителя: наше благородство, милосердя, культура, наше піднесене слово, прагнення вдосконалюватися, витончувати свої почуття і ставлення до дитини, до всіх оточуючих.
Ми пропонуємо будувати Урок Доброти на основі устремління Дитини до розвитку, дорослішання, пізнання і свободи, щоб учні могли проживати уроки (думати, міркувати, творити), а не просто слухати і засвоювати матеріал.
Адже педагогічна майстерність вчителя полягає саме в тому, щоб проживати і емоційно переживати зміст уроку разом з дітьми. Якщо цього не буде, то не відбудеться найважливішого етапу уроку - занурення учня у свій власний духовний світ, виникнення в ньому потреби в моральному самовдосконаленні та можливості відповісти на найважливіші для себе питання: «Який світ навколо нього? Яке його місце в цьому світі? Як йому жити в ньому? »
Урок Доброти не закінчується після дзвінка. Він може тривати в думках і вчинках учня навіть у його дорослому житті, допомагати вчителю створювати нові уроки Доброти.