Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів

4 січ. 2018
04.01.2018 року відбувся семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів району: «Взаємодія навчального закладу і сімї щодо створення безпечного і комфортного освітнього середовища у подоланні асоціальних проблем дітей і підлітків». Метою семінару було ознайомити спеціалістів психологічної служби з особливостями соціально-педагогічного супроводу в умовах навчального закладу; проаналізувати актуальні напрями та зміст роботи щодо профілактики асоціальних проявів в учнівському середовищі; впроваджувати нові технології в організації роботи фахівців психологічної служби.

04.01.2018 року  відбувся семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів району: «Взаємодія навчального закладу і сімї щодо створення безпечного і комфортного освітнього середовища у подоланні асоціальних проблем дітей і підлітків». Метою семінару було ознайомити спеціалістів психологічної служби з особливостями соціально-педагогічного супроводу в умовах навчального закладу; проаналізувати актуальні напрями та зміст роботи щодо профілактики асоціальних проявів в учнівському середовищі; впроваджувати нові технології в організації роботи фахівців психологічної служби.

Обговорили учасники семінару актуальні проблеми освітнього закладу і сімї. Традиційне викладення теоретичного матеріалу у доповідях було поєднано з інтерактивними формами роботи, такими як: мозковий штурм, розробка алгоритму супроводу дітей, які мають асоціальні прояви; виконання тренінгових вправ для дітей різних вікових категорій. Саме вони, за відгуками учасників, сподобалися більш за все.

Якнайтоншим інструментом впливу на формування особистості дитини є слово дорослого. У жодному випадку не можна в процесі спілкування з дитиною, підлітком переходити на крик, який є ознакою педагогічного неуцтва. Він однозначно сприймається дитиною як несправедливість.

Опора на кращі якості особистості підлітка, щирий інтерес до його розвитку, віра в його сили і можливості обов'язково приведуть до позитивного результату. Важливо пам'ятати: яку б провину не зробив підліток, в першу чергу він потребує співчуття, яке не пошкодить йому, але розтопить лід відчуження і недовір'я, будучи першим кроком дорослих на дорозі розуміння, прийняття і своєчасної допомоги.