Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Аукціон педагогічного досвіду

21 лист. 2017
На аукціоні педагогічного досвіду «Розвиток творчих здібностей третьокласників під час інтеграції навчального матеріалу» вчителям 3 класів Звенигородського району 21 листопада 2017 року представлено майстер – клас «Інтеграції навчання учнів 3 класів»

На аукціоні педагогічного досвіду «Розвиток творчих здібностей третьокласників  під час інтеграції навчального матеріалу» вчителям 3 класів Звенигородського району  21 листопада 2017 року представлено майстер – клас «Інтеграції навчання учнів 3 класів»  Красуцькою Л.Л., вчителем початкових класів Звенигородської СШ І-ІІІ ступенів №1, методистом РМК; «Розвиток критичного мислення на уроках в початкових класах» Слинченко О. Г., вчителем Звенигородської СШ І-ІІІ ступенів №3; «Розвиток творчих здібностей молодших школярів» Курч І. О., вчителем Звенигородської СШ І-ІІІ ступенів №1; «Формування навиків читання» Бугаєнко І. С., вчитель Чижівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Творчо працювали педагоги над підвищенням пізнавального інтересу учнів під час проведення інтегрованих уроків, розроблених на міжпредметній основі з урахуванням дидактичної доцільності,  як створити предметно – розвиваюче освітнє середовище та активізувати творчий потенціал педагогів та учнів 1-4  класів у позакласній роботі. Присутні отримали рекомендації.

Методист райметодкабінету            Л.Л. Красуцька           

 

 

Рекомендації  

теоретично – практичного засідання методичного об’єднання вчителів 3 класів Звенигородського району

 

1. Розвивати творчі здібності учнів 3 класів під час інтеграції навчального матеріалу.

2. Підвищити пізнавальний інтерес учнів під час проведення інтегрованих уроків, розроблених на міжпредметній основі з урахуванням дидактичної доцільності.

2. Надавати перевагу інтерактивному навчанню, ігровим методам, технології розвитку критичного мислення, забезпечувати постійну рухову активність учнів.

3.  Приділити активну увагу створенню предметно – розвиваючого освітнього середовища, центрів (зони, осередки, куточки) розвитку, зокрема «Математичний», «Природничий», «Мистецький», «Мовленнєвий», «Логічний» та ін..

4. Підготуватися до впровадження реформи Нової української школи, розглянути інноваційні проекти та втілювати в практику роботи: Всеукраїнський проект «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники», інноваційний освітній  проект початкової школи «На крилах успіху», цікавитися  проектами «Інтелект України»,  «Вчимося жити разом».

5. Сприяти творчій активності учнів 1-4  класів у  позакласній роботі.