Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Актуальність та проблеми при викладанні теми: “Алгоритми і виконавці” в 2-4 класах».

31 жовт. 2017
31 жовтня 2017 року на базі Звенигородської спеціалізованої школи I-III ступенів ім. Тараса Шевченка був проведений районний семінар методичного об’єднання вчителів, які викладають інформатику у початкових класах на тему «Актуальність та проблеми при викладанні теми: “Алгоритми і виконавці” в 2-4 класах».

31 жовтня 2017 року на базі Звенигородської спеціалізованої школи

I-III ступенів ім. Тараса Шевченка був проведений районний семінар методичного об’єднання вчителів, які викладають інформатику у початкових класах  на тему «Актуальність та проблеми при викладанні теми: “Алгоритми і виконавці” в 2-4 класах».

Засідання семінару відкрила керівник  районного методичного об’єднання Василевська О.В. виступом на тему: «Алгоритми і виконавці: безкомп’ютерний етап». Були розкриті основні поняття алгоритміки: середовище виконавця та його система команд; формальні виконавці; найпростіші формальні виконавці - Курсор і Олівець; безкомп’ютерна робота з формальними виконавцями.

Учитель інформатики Ревва Н.М. провела огляд середовищ програмування для дітей.

У ході роботи семінару учасники вивчили основи і набули навичок з наступних питань:

  • Огляд середовищ програмування для дітей.
  • Лінійний алгоритм та розв’язування задач у середовищі програмування.
  • Алгоритми з розгалуженням та розв’язування задач у середовищі програмування.
  • Алгоритми з повторенням та розв’язування задач у середовищі програмування.

Учасники семінару відзначили:

  1. Актуальність даного семінару.
  2. Практичну важливість представлених доповідей для вчителів, які викладають інформатику у початкових класах . Матеріали семінару можуть бути використані учасниками в їх професійній діяльності.
  3.  Важливість досліджень спрямованих на застосування алгоритму у повсякденній діяльності, а також при виконанні завдань з інших навчальних предметів: української мови, математики, трудового навчання тощо.
  4. Необхідність розширення кругозору учнів полягає в розумінні того, що самі діти, їх рідні, домашні тварини, технічні пристрої для вирішення власних потреб, задач, послуг та ін. щоразу виконують алгоритми.
  5. Формування міжпредметних компетентностей передбачає уміння виконання завдання з іншого предмету на основі алгоритмічного підходу,
  6. Практичну важливість проведеного під час семінару обміну думками та досвідом.

 

Список учасників семінару – практикуму вчителів, які викладають інформатику у 2-4 класах (31.10.2017 р. Звенигородська спеціалізована школа I-III ступенів ім.Тараса Шевченка)

1.Василевська О.В.

Звенигородська спеціалізована школа I-III ст.ім.Тараса Шевченка

2. Ревва Н.М.

Звенигородська спеціалізована школа I-III ст.ім.Тараса Шевченка

3. Ревва О.В.

Звенигородська спеціалізована школа I-III ст.ім.Тараса Шевченка

4.Мельниченко Т.І.

Водяницький НВК

5. Мартинюк Н.Л.

Озірянська ЗОШ

6.Дядченко Ж.М.

Шевченківський НВК

7.Холоменюк О.О.

Неморозька ЗОШ

8.Теліженко Л.І.

Звенигородська школа I-II ст №5

9. Білоконь Т.В.

Чижівська ЗОШ

10.Сабадар О.М.

Стецівський НВК

11. Безверха Н.А.

Звенигородська школа I-II ст №4

12.Лихошва А.М.

Чичиркозівський НВК

13.Курч І.О.

Звенигородська спеціалізована школа №1

14.Лабунець Ю.В.

Рижанівський НВК

15.Жежерун Н.Г.

Хлипнівська ЗОШ

16.Кармазин С.В.

Звенигородська школа -інтернат, спортивний ліцей

17.Томічек Г.В.

Звенигородська школа-інтернат, спортивний ліцей

18. Моргун Л.М.

Княжицький НВК

19.Гриб О.В.

Шевченківська школа-інтернат

20.Схейбал Л.П.

Юрківська ЗОШ

21. Щур Р.П.

Козацька ЗОШ

22. Красномовець О.Д.

Звенигородська спеціалізована школа №3

 

З метою ефективного проведення наступного засідання учасникам запропоновано підготувати тему: “ Співпраця в Інтернеті” (зокрема, «Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет», «Захист особистої приватної інформації», «Інформаційні ресурси Інтернету»).

 

Красуцька Л.Л., методист районного методичного кабінету

Василевська О.В., керівник  районного методичного об’єднання