Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Увага!

19 лист. 2013
Увага! Інститут інноваційних технологій і змісту освіти повідомляє, що під час підготовки до друку збірника «Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» українською мовою (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.) вкралися технічні огріхи.

Увага! Інститут інноваційних технологій і змісту освіти повідомляє, що під час підготовки до друку збірника «Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» українською мовою (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.) вкралися технічні огріхи.

Слід читати так:

Варіант 4

9. Установіть відповідність між ознаками будови в родині Бобові.

А вільна верхня пелюстка

Б кількість тичинок

В дві нижні зрослі пелюстки

Г дві бічні вільні пелюстки

1 вітрило

десять

3 два

4 весла

5 човник

 

Варіант 10

16. Робота з графіком. На графіках «Тривалість різних видів пам’яті» зображено різні види пам’яті залежно від тривалості зберігання інформації: І – сенсорна; ІІ – короткочасна; ІІІ – довготривала.

1. Розгляньте графіки тривалості різних видів пам’яті.

2. Поясніть, як змінюється тривалість різних видів пам’яті.

3. Яке це має значення для людини?