Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Cемінар –практикум школи наступності початкової та дошкільної ланок та вихователів групи продовженого дня

20 лист. 2014
На семінарі –практикумі школи наступності початкової та дошкільної ланок та вихователів групи продовженого дня, що відбувся в Звенигородській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів ім Т.Шевченка, педагоги висвітлили проблему «Впровадження здоров’язберігаючих технологій у «Веселковій школі»

Сучасна початкова школа формує основи навчальної діяльності, розвиває особистість та водночас вирішує питання, як навчити дитину вчитися. Відомо, що від природи діти допитливі та сповнені бажання вчитися. Як досягти вершини навчання, і водночас зберегти здоров’я дитини? Відповідь на запитання допоможе знайти «Веселкова» педагогічна технологія оздоровчо-випереджуючого навчання, яка зацікавила вчителів початкових класів Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів ім.Т.Шевченка Звенигородського району.                             

18 листопада 2014 р. на  семінарі –практикумі школи наступності початкової та дошкільної ланок та вихователів групи продовженого дня педагоги висвітлили проблему «Впровадження здоров’язберігаючих технологій у «Веселковій школі».

         Про збереження здоров’я дитини та сприяння правильному фізичному розвиткові учнів у школі  зазначила Красуцька Л.Л., методист з початкової освіти.

Гонько Зінаїда Михайлівна, заступник директора з НВР, започаткувала «Веселкову школу» та ознайомила присутніх з впровадженням нової технології, створила презентацію «Веселкова школа – нова модель початкової школи». На тематичній лінійці «Подорож у «Веселкову школу» діти створили місточок з кольорів веселки, по якому мандруватимуть, реалізуючи проект «Шлях до здоров’я», підготовлений вчителями початкових класів Звенигородської спеціалізована школи І-ІІІ ступенів ім.Т.Шевченка:

·        кольоротерапія,  Коваль Світлана Олексіївна,

·        дихальна гімнастика, Гайдамащук Галина Валентинівна,

·        зорова гімнастика, Письменна Раїса Михайлівна,

·        пальчикова гімнастика, Чорна Ольга Володимирівна,

                                              Білявська Наталія Іванівна,

·        спортивні години, Дубіцька Алла Миколаївна,

·        фізкультхвилинки на уроках математики, Величко Оксана Віталіївна,

·        фізкультхвилинки на уроках української мови, Олійник Любов Віталіївна,

·        вправи – енергізатори, Гонько Зінаїда Михайлівна

Цікаво пройшло свято «Здорові діти - щасливі діти», яке підготували Курбатова Світлана Анатоліївна, вихователь ГПД, Коваль Світлана Олексіївна, учитель початкових класів, Лисенко Володимир Іванович, вчитель музичного мистецтва. Гості мали можливість ознайомитися з виставкою дитячих колективних робіт, переглянути відеоматеріали «Фізкультхвилинки у школі», направлені на  Всеукраїнський огляд відеоматеріалів «Фізкультурні хвилинки на уроках у 1-4 класах» у 2014 році.

 

             Підведено підсумки семінару та отримано рекомендації для впровадження елементів «Веселкової технології».

1.     Впроваджувати Державний стандарт початкової загальної освіти, який побудований на особистісно зорієнтованому підході до навчально-виховного процесу та забезпечує наступність змісту дошкільної та початкової загальної освіти.

2.     Формувати і розвивати ключову здоров’язбережувальну компетенцію у молодших школярів та дітей дошкільних навчальних закладів.

3.     Допомогти кожній дитині адаптуватися до навчально-виховного процесу, розкрити і реалізувати свої здібності, створити умови для індивідуального розвитку її особистості.

4.     Розвивати фізичні, соціальні, психічні духовні якості особистості.

5.     Формувати вміння і навички здорового способу життя, безпеки життєдіяльності.

6.     Сприяти у підготовці дітей до повноцінного життя у постійно змінюваному навколишньому середовищі.

7.     Вдосконалювати навички базових рухових дій і використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

8.     Виховувати зосередженість, наполегливість, працьовитість, самостійність.

9.     Розвивати інтелект, пам’ять, мовлення.

10. Формувати в дітей потреби у рухових діях для забезпечення біологічно необхідного обсягу рухової активності як одного з головних чинників здорового способу життя.