Моніторинг
Проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з всесвітньої історії за результатами навчання учнів 5-х класів в початковій школі відбудеться у середу 11 грудня 2013 року.
За результатами відбору номерів варіантів тестів, шляхом випадкових чисел, кожен десятикласник складе один з наступних номерів тестів з запропонованих збірників завдань: : № 1, № 5, № 8, № 10. : № 3, № 5, № 6, № 10.
До уваги шкіл!
4 грудня 2013 року відбудеться проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з технологій за результатами навчання в основній школі учнів 10 класів.
За результатами відбору номерів варіантів тестів, методом випадкових чисел, із збірника завдань:
«Технології (технічні види праці). 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Тарара А.М., Туташинський В.І.).
№ 1, № 2, № 3, № 4.
«Технології (обслуговуючі види праці). 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Мачача Т.С., Левченко Н.Г., Ходзицька І.Ю.).
№ 3, № 7, №8, № 10.
До уваги шкіл!
4 грудня 2013 року відбудеться проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з предметів «Я і Україна» та «Основи здоров’я» за результатами навчання в початковій школі учнів 5 класів.
За результатами відбору номерів варіантів тестів, методом випадкових чисел, із збірника завдань:
«Я і Україна (громадянська освіта), Основи здоров’я. 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Бібік Н.М., Коваль Н.С., Бойченко Т.Є.).
№ 2, № 7, № 9, № 10.
До уваги шкіл!
3 грудня 2013 року відбудеться проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з хімії за результатами навчання в основній школі учнів 10 класів.
За результатами відбору номерів варіантів тестів, методом випадкових чисел, із збірника завдань:
«Хімія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Дубовик О.А., Титаренко Н.В.).
№ 3, № 6, № 8, № 9.
Увага!
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти роз’яснює, що в навчальному посібнику «Хімія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Дубовик О.А., Титаренко Н.В.) у завданнях № 11 та 12 передбачається до кожного із завдань, позначених буквами, вибрати по два правильних варіанти відповідей, позначених цифрами.
Окрім цього, під час перевірки бланків відповідей учнів правильність виконання завдань № 18 і 19 необхідно оцінювати так:
завдання № 18 – відповідно до таблиці 3, максимальна кількість балів 3;
завдання № 19 – відповідно до таблиці 2, максимальна кількість балів 2.
Міністерством освіти і науки визначено 4 з 10 варіантів, що будуть запропоновані учням 10-х класів для складання тестів моніторингу якості освіти з іноземних мов.
Проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов за результатами навчання учнів 10 класів в основній школі відбудеться 28 листопада 2013 року.
За результатами відбору номерів варіантів тестів, шляхом випадкових чисел, кожен десятикласник складе один з наступних номерів тестів з запропонованих збірників завдань:
- : № 1, № 2, № 3, № 7;
- № 1, № 3, № 4, № 8;
Відповідно до з проведення моніторингу, номери чотирьох завдань, що містяться у збірниках, між учнями має розподілити вчитель, який проводить моніторинг.
Варіанти тестів моніторингу з фізики. 10 клас
Міністерством освіти і науки визначено 4 з 10 варіантів, що будуть запропоновані учням 10-х класів для складання тесту моніторингу якості освіти з фізики.
Проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з фізики за результатами навчання учнів 10 класів в основній школі відбудеться 26 листопада 2013 року.
За результатами відбору номерів варіантів тестів, шляхом випадкових чисел, кожен десятикласник складе один з наступних номерів тестів зі збірника завдань:
- (авт. Непорожня Л.В., Меньшикова Н.М., Петренко А.М.):№1, №3, №8, №9.
Відповідно до з проведення моніторингу, номери чотирьох завдань, що містяться у збірниках, між учнями має розподілити вчитель, який проводить моніторинг.
Варіанти тестів моніторингу з алгебри. 10 клас
Міністерством освіти і науки визначено 4 з 10 варіантів, що будуть запропоновані учням 10-х класів для складання тесту моніторингу якості освіти з алгебри.
Проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з алгебри за результатами навчання учнів 10 класів в основній школі відбудеться 21 листопада 2013 року.
За результатами відбору номерів варіантів тестів, шляхом випадкових чисел, кожен десятикласник складе один з наступних номерів тестів зі збірника завдань:
- (авт. Глобін О.І., Буковська О.І.): №2, №7, №8, №9
Увага!
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти повідомляє, що під час підготовки до друку збірника «Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» українською мовою (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.) вкралися технічні огріхи.
Слід читати так:
Варіант 4
9. Установіть відповідність між ознаками будови в родині Бобові.
| А вільна верхня пелюстка Б кількість тичинок В дві нижні зрослі пелюстки Г дві бічні вільні пелюстки | 1 вітрило 2 десять 3 два 4 весла 5 човник |
Варіант 10
16. Робота з графіком. На графіках «Тривалість різних видів пам’яті» зображено різні види пам’яті залежно від тривалості зберігання інформації: І – сенсорна; ІІ – короткочасна; ІІІ – довготривала.
1. Розгляньте графіки тривалості різних видів пам’яті.
2. Поясніть, як змінюється тривалість різних видів пам’яті.
3. Яке це має значення для людини?
До уваги шкіл!
20 листопада 2013 року відбудеться проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з української мови за результатами навчання в початковій школі учнів 5 класів.
За результатами відбору номерів варіантів тестів, методом випадкових чисел, із збірників завдань:
«Українська мова (для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою). 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Пономарьова К.І., Ванькевич Н.А., Гайова Л.А.).
№2, №7, №8, №10

