Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Семінар – практикум вихователів груп продовженого дня

1 жовт. 2013
Семінар – практикум вихователів груп продовженого дня

Семінар – практикум  вихователів груп продовженого дня початкових класів Звенигородського району відбувся 1 жовтня 2013 року у Звенигородській ЗОШ №4 з проблеми «Виховання всебічно розвиненої особистості молодшого школяра в групі продовженого. Робота з батьками». Директор школи Скоробреха Антоніна Володимирівна ознайомила гостей з навчальним закладом, досягненнями педагогічного колективу та роботою групи продовженого дня.  

 Розкрила свій досвід роботи вихователь групи продовженого дня Звенигородської ЗОШ №4  Шиндер Наталія Сергіївна, яка впроваджує проблему «Розвиток самостійності під час виконання домашніх завдань». Стежинками міста Звенигородки та тернистим шляхом Великого Кобзаря мандрували вихователі району з вихованцями школи під час виховного заходу «Моє місто – найкраще місце на землі».

Особлива увага зверталася на роботу педагогів з батьками. Красуцька Любов Леонідівна ознайомила педагогів з формами та методами роботи з батьками. Дубіцька Алла Миколаївна, вихователь-методист Звенигородської школи ім..Т.Шевченка, теоретично ознайомила з однією з головних і найпоширеніших форм роботи з усіма батьками - батьківські збори. Слинько Віра Василівна, вихователь ГПД, практично провела з присутніми батьківські збори на тему: «Похвала. Критика. Покарання».

Організовуючи роботу в ГПД, педагоги завжди повинні звертати увагу на здоровязберігаючі технології. Правильно організована вихователем спортивна година «Здорові діти – здорова нація», допомогла вихованцям 4 класу зняти розумову напругу після уроків, подолати втому, підвищити працездатність, рівень рухової активності, збагатитись знанням рухових козацьких ігор та естафет, набути умінь організовано грати в колективі однолітків.

Зростатимуть здорові діти, буде здорова нація, весь народ України, буде міцна і багата держава, у якій всі люди будуть щасливими. Тому виховання всебічно розвиненої особистості молодшого школяра в групі продовженого у співпраці з батьками – першочергове завдання для вихователя.