Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Літній мовний табір “Rainbow”

14 черв. 2016
На базі Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради було організовано районний літній мовний табір з англійською мовою навчання, який діяв у період з 30 травня по 10 червня 2016 року. Літній мовний табір відвідувало 107 дітей віком від 10-13 років із міських та сільських загальноосвітніх навчальних закладів.

 

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 29.12.2015 «Про здійснення заходів щодо організації літніх мовних таборів»  на базі Звенигородської спеціалізованої школи  І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради було організовано районний літній мовний табір з англійською мовою навчання, який діяв у період з 30 травня по 10 червня 2016 року. Літній мовний табір відвідувало 107 дітей  віком від 10-13 років із міських та сільських загальноосвітніх навчальних закладів. Усі учні були забезпечені гарячим харчуванням, навчально-методичними посібниками та необхідними канцтоварами. 

 Основною метою роботи табору було створення неформальної  атмосфери для спілкування англійською  мовою,  забезпечувався  розвиток індивідуальності дитини, розширювалися знання  про культуру та традиції Англії. Діти  мотивувались  до вивчення англійської мови за рахунок  інтерактивних методів та форм роботи. 10 вихователів ( вчителі англійської мови) та 5 волонтерів з числа  учнів старших класів школи проводили заняття, створюючи ситуації з реального життя та використовуючи нестандартні методи та форми навчання.

Табір працював над темою «Пошук скарбів». Діти були поділені на 4 команди. Робота мовного табору була організована по 4 напрямках «Ігри», «Прикладне мистецтво», «Пісні та танці», «Театральний гурток». Кожного дня проводилося 4 заняття з англійської мови. День починався із табірної зустрічі, потім проводилась спортивна зарядка, співався табірний  гімн і вихователі ознайомлювали учнів із розкладом на день.  Потім діти займалися у групах, створюючи проекти, граючи в ігри, займаючись прикладним  мистецтвом та ставлячи  п’єси. В кінці дня проводився підсумок роботи в групах за день та визначалися  переможці. Так як в кінці табірної зміни діти шукали скарб, підготовка до його знаходження велася щодня. Так, наприклад, діти вивчили правила виживання на безлюдному острові, навчилися читати карту та знаходити предмети за вказівками. Вони також отримали неоціненний досвід спілкування з однолітками, знайшли нових друзів та покращили свої знання з англійської мови.

Під час закриття табірної зміни на святковому концерті дітям було  вручено нагороди та сертифікати. Учасники табору залишилися задоволені  та виявили бажання прийти наступного року.