Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Звенигородської РДА

 

Семінар - практикум учителів трудового навчання

6 лист. 2019
6 листопада 2019 року у Звенигородській загальноосвітній школі - інтернаті І-ІІІ ступенів - спортивному ліцеї відбувся районний семінар - практикум учителів трудового навчання на тему : ««Шляхи розвитку творчої особистості. Творча діяльність на уроках трудового навчання як важливий чинник особистісного зростання та гармонізації учнів».

6 листопада  2019 року у Звенигородській  загальноосвітній школі - інтернаті І-ІІІ ступенів  - спортивному  ліцеї  відбувся районний семінар - практикум учителів  трудового навчання на тему : ««Шляхи розвитку творчої особистості. Творча діяльність на уроках трудового навчання як важливий чинник особистісного зростання та гармонізації учнів».

Семінар складався з трьох   частин: теоретичного, практичного та інформаційного блоків.

У теоретичному блоці методист районного методичного кабінету відділу освіти Звенигородської  РДА Бондаренко А. О. звернув  увагу присутніх на те, трудове навчання – це одна з найбільш інтегрованих дисциплін.  У сучасних умовах, щоб зацікавити учня, необхідно використовувати нові, інтенсивні методи і форми передачі знань, застосовувати новітні освітні технології, які направлені на розвиток індивідуальних нахилів і творчих здібностей учнів, практичного їх використання, набуття життєво необхідних загально трудових компетенцій, формування пізнавальної самостійної діяльності.

У частині інформаційного блоку учасники семінару отримали інформацію щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.

У практичній частині педагогам було запропоновано майстер-клас «Ялинкова прикраса» (вчитель Пшенична Л. В.).  Педагог поділилася власним поглядом на підбір завдань та матеріалів, організацію та проведення практичних робіт.

Учасники семінару переконані, що оптимальне поєднання сучасних методів і прийомів роботи, залучення учнів до різних форм практичної і дослідницької діяльності, комплексне використання педагогічних засобів сприяють активному процесу пізнання і самовдосконалення.